Gunnar van der Meeren Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Da jeg så posten til Ernst om freeware Grand Canyon, var jeg ikke snau om å få dette på plass i simulatoren min (trodde jeg.....) Dog var forbauselsen stor da hele GC var dekket av et tykt snøteppe. Vel, det er jo vinter, tenkte jeg. Men etterhvert som det kom inn flere poster fra GC, begynte jeg å få bange anelser. Og teksturene lignet da forbausende mye på FSX default??! Så kom gjennombruddet og åpenbaringen i går. Sceneryet var slettes ikke å finne i biblioteket. Et par raske håndgrep, så ble verden en helt annen. Og nå har det også kommet et eget LOD 10 mesh til dette flotte sceneryet. Her er hva jeg først opplevde: ....og slik skal de se ut: (Et fantastisk skue...) Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Dette ble noe helt annet ja Gunnar. Hvem har utgitt dette lod10 meshet du snakket om? Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 ...... OZx har utgitt meshet. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Haha, skuffelsen var vel stor under den første prøveturen? :grin: Ble iallefall merkbar forskjell, det må jeg si! Det sceneryet/meshet er helt utrolig flott! Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Haha, skuffelsen var vel stor under den første prøveturen? grin ...litt lang i masken,ja :blush: Og, jeg presterte enda til å poste bilder av «min» versjon i Ernst sin post Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.