Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Da har jeg lagt ut endel videoer jeg tok under flightene etc. Legger ut først fra Oslo-Keflavik med FI319 Takeoff ENGM rwy01L [video:youtube]EpmIyimCMkk&fmt=18 Climb ut fra ENGM. [video:youtube]26X_KXEAq34&fmt=18 Landing på rwy 02 Keflavik.Artig Islandsk velkommen,etter en ikke altfor myk landing. :grin: [video:youtube]TkUiJ3R69kU&fmt=18 Taxi to gate Keflavik. [video:youtube]l_M9aBIlXko&fmt=18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Flotte filmer og takk for titten mr.757 man Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Flotte filmer og takk for titten mr.757 man :grin:versegod du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Veldig flotte filmer her Lars-Petter! (er de tatt med mobiltelefon?) Men trodde alt elektronisk utstyr skulle være avslått under start og landing jeg. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.