Gå til innhold

FTX scenery


Kenneth Følstad

Anbefalte innlegg

Mulig dere har sett eller hørt om disse utviklerne til FSX, men jeg må bare legge ut en liten tråd om disse utviklerne og deres produkter.

 

FTX

 

FTX lager scenery og flyplasser for FSX og har foreløpig konsentrert seg om Australia og er snart ferdig med siste del av Australia. De er nå også i gang med et område i USA og kommer til å lage nye pakker fortløpende. Selv har jeg lastet ned og installert flere av pakkene til FTX og er storfornøyd med pakkene deres. Det som også er kjekt med FTX er at det er så enkelt å installere, og alt fungerer med det samme.

 

Når du nå går for FTX sine løsninger, så anbefaler jeg at du/dere leser brukerveiledningene som er med. Dette kortfattede og enkle brukerveiledninger som hjelper deg med å få optimal utbytte av deres produkter. Meget nyttig.

 

Linken til FTX finner du her: http://fullterrain.com/index.html

 

Under linken Freedownloads http://fullterrain.com/freeware.html finner dere diverse gratis tilleggs addons som er greit å ha med seg for å få ”full pakke” når du nå finner ut at du vil fly i Australia.

 

OZx

 

Det som også er verdt å merke seg er at FTX sammarbeider med OZx som lager gratis tilleggsflyplasser for blant annet Australia. Du finner linken til OZx under Freedownloads linken på hjemmesidene til FTX. Hvis du ønsker å gå direkte til OZx så har du linken her http://www.aussiex.org/index/news.php. OZx har laget over 150 små og store flyplasser for Australia, noe som bidrar til en fin flyopplevelse hvis du ønsker å ta deg en tur til Australia.

 

Nå i disse vinterdager anbefaler jeg sterkt at dere tar en titt på disse pakkene. Jeg mener de så absolutt er verdt pengene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge til at OZx var en del av FTX, men for at de som lager scenery til OZx-pakkene skulle ha friheten til å lage deres scenery slik de ville så ble det bestemt at OZx skulle opprettes og heller ha et tett samarbeid med FTX og ORBX istede for å ligge under ORBX og med navnet FTX Free.

 

At FTX er helt unikt er noe jeg har prøvd å formidle mange ganger og det gleder meg å se at flere og flere fra vår side av kloden har fått øynene opp for disse ekstremt dyktige og talentfulle utviklerne som brenner for å løfte FSX-verden opp til et nivå som aldri før har blitt opplevd i FS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hyggelig at flere har oppdaget det fantastiske Australia og FTX, og jeg kan ikke annet enn å gi deg full støtte i begeistringen. Både ORBX og OZx har medlemmer med stor idealisme og proff entusiasme. Selv om det i dag er nødvendig med lønnsomhet i FS-prosjekter, er det godt at det kan kombineres med ekte entusiasme og idealisme, og at dette fører til mange utrolige addons til FSX. - Stian har jo gjennom en årrekke matet forum`et med fantastiske screenshots som vi utenforstående bare kunne missunne ham. Nå har vi endelig forstått hva det handlet om, og jeg håper for FTX sin del at mange kjøper disse addons. Det er på godt og ondt at utviklingen er avhengig av at proffesionelle krefter stadig legger listen høyere.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...