Gå til innhold

Bare Lurte ?????


Kristian Viken

Anbefalte innlegg

T-bird 1.4, for tiden ikke overklokket, 256DDR ram, Hercules Kyro II 64MB skjermkort, SideWinder ForceFeedback flightstick, SideWinder GameVoice - maxer alt og har det gøy i dårlig vær [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Det holder godt for meg. Ja, også kjører jeg FS2002Pro på XP

[ 08-01-2002: Endret av: Erling Aagaard ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Kristian Viken:

Hvor mange Ghz , MBram og hvordan skjermkort er best for bruk av fs2002??????

Det beste er som regel det raskeste, også for FS2002. En 1800MHz er bedre enn en 1400MHz, 512MB RAM er bedre enn 128MB RAM og GForce3 er bedre enn GForce2...

[ 09-01-2002: Endret av: Tore Sætre ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet burde kanskje ikke være hva som er "best" for FS2002, men hva er "godt nok". Ellers får man lett et utstyrshysteri som kan skremme noen og hver. Og det er ikke alle som kan løpe til butikken hver gang det dukker opp nye supermaskiner.

Selv mener jeg å ligge "midt på treet" med en Pentium III maskin på 800 MHz med 256 MByte RAM og et ATI Rage 128 grafikkort (AGP) med 32 MByte RAM. På denne plattformen kjører jeg Windows 98 SE og FS2002 med stort utbytte.

Ellers kan det være nyttig å titte litt i Systray nederst til høyre for å se hvor mange unødige prosesser som kjører i bakgrunnen. Her har jeg bare Volum og klokke. Det sparer mye CPU-kraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...