Geir-Anders Hansen Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Hvilke Virtuel Fly selskaer er du medlem av og hvorfor....... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Kan desverre bare svare deg på ett av spørsmålene, men hvis du vil ha ett bra VA, kan jeg anbefale Fly Uk Va, eller om snart, FreshAir.. :grin: Siter
Morten Straus Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg er vældig fornøyd med mitt VA. The fine er at de bruker et eget program for å logge flightene, så man slipper å skrive noen logg selv. Man kan velge selv hva man fortrekker, så får man tildelt flights utifra disse kriteriene. Så snart man har fullført en flight, får man en ny flight tildelt. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 The fine Nytt ord?Dette er altså SN Brussels Airlines? Skal sjekke det ut! Siter
Thomas Olsen Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Er med i Scandinavian Virtual Airlines, og er storfornøyd med det! Programmet som logger flighten, og program som sender den inn til SVA... Er ganske greit altså! Siter
A L Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 har ikke Scandinavian stoppet å ta inn medlemmer? Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 23. november 2008 Forfatter Skrevet 23. november 2008 ok dumt spørmål hvorfor være medlem? Får du genererte turer, stigende Rank etc. som gjør det mere spennende eller hva er fordelene her Det det kansje kan bli litt kjedelig og fly alene hele tiden men fordelen er jo også da at du kan fly når og hvor du vill Siter
Morten Straus Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 The fine Nytt ord?Dette er altså SN Brussels Airlines? Skal sjekke det ut! Ja, skriver endel på engelske forum, så det er ofte litt vanskelig å omstille seg. Siter
Morten Straus Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 ok dumt spørmål hvorfor være medlem?Får du genererte turer' date=' stigende Rank etc. som gjør det mere spennende eller hva er fordelene her Det det kansje kan bli litt kjedelig og fly alene hele tiden men fordelen er jo også da at du kan fly når og hvor du vill [/quote'] Mitt VA har stigende rank, som bestemmer hvilke fly du har "lov" til å fly. Man får tildelt turer som samsvarer med flighter som Brussels Airlines opererer i virkeligheten. Eneste ulempen med dette selskapet er nok at de ikke har så mye flighter til norge. Mye i sør/midt-europa. For å gjøre det litt enklere, her er linken: http://www.svagroup.org/ Man kan selvsagt også fly turer på egenhånd, men da uten at disse blir logget i VA'et. Eller man har et utvalg andre flighter, som: Farlige approacher, historiske fligher, osv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.