Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vældig fornøyd med mitt VA. The fine er at de bruker et eget program for å logge flightene, så man slipper å skrive noen logg selv. Man kan velge selv hva man fortrekker, så får man tildelt flights utifra disse kriteriene. Så snart man har fullført en flight, får man en ny flight tildelt.

Skrevet

ok dumt spørmål hvorfor være medlem?

Får du genererte turer, stigende Rank etc. som gjør det mere spennende eller hva er fordelene her ;)

Det det kansje kan bli litt kjedelig og fly alene hele tiden men fordelen er jo også da at du kan fly når og hvor du vill ;)

Skrevet
ok dumt spørmål hvorfor være medlem?

Får du genererte turer' date=' stigende Rank etc. som gjør det mere spennende eller hva er fordelene her ;)

Det det kansje kan bli litt kjedelig og fly alene hele tiden men fordelen er jo også da at du kan fly når og hvor du vill ;) [/quote']

Mitt VA har stigende rank, som bestemmer hvilke fly du har "lov" til å fly. Man får tildelt turer som samsvarer med flighter som Brussels Airlines opererer i virkeligheten.

Eneste ulempen med dette selskapet er nok at de ikke har så mye flighter til norge. Mye i sør/midt-europa.

For å gjøre det litt enklere, her er linken: http://www.svagroup.org/

Man kan selvsagt også fly turer på egenhånd, men da uten at disse blir logget i VA'et. Eller man har et utvalg andre flighter, som: Farlige approacher, historiske fligher, osv.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...