Gå til innhold

Flight SimYoke USB


Knut Brox

Anbefalte innlegg

Jeg har yoken, uten pedaler. Det går helt fint, da man bruker "auto-cordination", eller hva det nå heter...

Å ha et av rorene på stikka synes jeg hadde vært velig klønete og uvesentlig. Jeg tror du ville ha flydd mer ukordinert om du skulle sitte der å styre sideroret på stikken, en om å ikke bruke sideror i det hele tatt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg har både yoken og pedaler, så jeg har ikke prøvd dette. Men det skal gå bra som Karl Andreas sier å bruke auto-cordination eller hva d nå heter. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men jeg annbefaler deg etter tiden å innvestere i pedaler. Da det blir enn så realistisk [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, er vel greit å bruke autocoordination til cruise. Men hva gjør du når du taxer, samt lander og tar av i sidevind?

Tastaturet kan vel funke greit nok til taxiing, men det var mer i sidevind jeg lurte på om det ikke ble litt upraktisk med fullt utslag eller ingenting. Det funker vel dårlig med autocoord. under approach når du ikke kan bruke roret, eller er det ikke sånn autocoord. virker?

Må nesten grave å spørre litt, for en fattig student har jo ikke råd til både yoke og pedaler [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Kanskje jeg blir nødt til å tenne spareblusset helt til jeg får råd til begge deler :-/

[ 09-01-2002: Endret av: Gisle Aalmo ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...