Gå til innhold

Noen som har hatt noen flyplasshistorier?


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, har dere hatt noen flyplasshistorier? Feksn at dere ikke rekker flyet og hvorfor dere ikke gjorde det. Og IKKE link til det emne om "har dere hatt noen gufne flyhistorier", fordi dette er noe helt annet. Gjerne ha med "dramatikk" idet feks at jeg løp bortover gangen... vel her er min:

quote:

Vel har ingenting med en flyhistore og gjøre men en flyplasshistore. En gang for ca 2 år siden skulle vi til Lisboa, Portugal vi mellomlanda på brussel og fattern gikk igjennom sikkerhetskontrollen pga den gang vakke norge med i skhengen. Og da hadde han en mobiltelefon i håndbagasjen og en annen greie som så ut som en pistol og da så vaktene det og rota igjennom bagasjen det tok tid Det var 45 min til flyet vårt gikk da men vi rakk det heldigvis

Denne quota jeg fra et annet emne, men det er iallefall min [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var engang når jeg skulle til hjem fra Kjevik, og da vi kjørte langs rullebanen så var det en 737 som skulle ta av.. ( tror det var Braathens..) så litt før den var lettet så kom det en NAS fokker50 landene rett bak! Fokker 50 en tok nesten ned på før 737 en hadde tatt av! (virket ihvertfal slik..)

Var ihvertfal veldig kult å se på.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ingen spennende flyplasshistorie, selv om jeg ønsker meg det [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Skal snart ut og fly igjen og da håper jeg på litt mer dramatikk, hehe.

Den mest "spennende" hendelsen JEG vart med på er:

At jeg rotet bort taxfree kvitteringa på OSL og ikke fikk byttet varen som jeg kjøpt feil =)

Og det til tross for at det var kun 20min mellom at jeg kjøpt den og at jeg "reklamerte".

Nå spør sikkert noen: hvordan i hel....e klarte han å rote bort kvitteringa, og svaret på det er:

Masende kjæreste [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Gå dit, kjøp det, spise nå? hvor er flyet? hvor er gaten? hvilket fly, osv osv

meenmen, sånn er livet.....

Anyway,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, min historie:

Vi ankom "Alanya" flyplass i Tyrkia. Vi gikk ut av 734, ned trappen og inn på selve flyplassen. Der var det da som vanlig kontroll. Min mor gikk igjennom metall detektoren, det gikk helt fint. Mine tre søstre og ene bror fulgte etter og alt var i skjønneste orden.

Så var det min tur. Jeg tenker alltid "Biip" inni hodet mitt idet jeg passerer denne flotte detektoren, så jeg var passe vant til den lyden. Så gikk jeg videre og skjønte idet 2 tyrkiske vakter med geværene klare kom mot meg, at det faktisk sa: "Biip", det var ikke bare inni hodet mitt. Det var litt skremmende, fordi akkurat da "Biip'et" intrådde, tok de fram geværene sine og gikk mot meg [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] . Så kom det en tredje vakt, uten gevær, med en håndholdt metall detektor. Han tok den fra hodet til tærene på meg og fant ut at det var Caterpillar skoene mine som hadde utløst alarmen. For det er visst en metallplate i sålen på de fleste "Cat" sko.

Det som gjorde dette så spesielt og som den gang var ganske creepy, var de vaktene med gevær'ene.

Jaja. Such is life [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 07-01-2002: Endret av: Espen Søderstrøm ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten historie:

Jeg hadde vert i Oslo på telttur i fjor sommer. Det var under den store stormen, så alle teltene blåste vekk og vi måtte gå å plukke opp eiendeler rundt om over alt, og alt var blitt vått. Derfor tok alt litt ekstra plass, og alt var litt ekstar tungt, så jeg måtte henge soveposen på utsiden av sekken. Selv om den var gått festet var jeg ikke sikker på om jeg fikk den inn på flyet slik. Vel, jeg sjekket inn, og soveposen var selfølgelig ikke "forsvarlig festet", så den måtte sendes for seg selv. Men han "innsjekkeren" sa at den var noen gram for lett til å bli sent der i fra, så sa han navnet på en annen skranke jeg måtte gå i, men han sa det slik at det var umulig for meg å høre ka han sa, og i tillegg er eg ikke så kjent på Gardermoen. Vel, jeg gikk til en annen skranke, der pektte de bare i en eller annen retning jeg måtte gå. Etter å ha rotet rundt mye fant jeg endelig ut hvor jeg skulle gå. Da hadde det gått over en halv time siden jeg begynnte å stille meg i kø, og eg begynnte å få dårlig tid. Måtte løpe til gaten (Var det den dramatikken du ville ha, William?)

Beklager at det blei dårlig skrevet, har litt dårlig tid, men måtte jo bidra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...