Gå til innhold

Winair Departing TNCM


Anbefalte innlegg

Hadde en koselig lite tur med Lago sin DHC-6 Twin otter i Winair farger. elsker dette flyet, tror nokk dette blir et av di flyene jeg kommer til og få mange koselige timer bak:D

 

Ønsker både positiv og negativ kritik:D alt taes med et smil. så ikke vær red for og gji negativ tilbakemeldig. da dette vil bli sett på som forbedringspotensiale:D

 

Alle bilder er uredigerte. og beklager litt stor størrelse

 

 

Står og venter på pax:D

YAFSScreen_004.jpg

 

takeoff Rwy 09 TNCM.

YAFSScreen_007.jpg

 

Soloppgang over St barths

YAFSScreen_011-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Fine bilder med skarp anti aliasing og fint scenery. Men du vet, det finnes finere Twin Ottere som er freeware. Lago sin Otter er bare direkte stygg. Interiøret er bak mål, å utforminga på flykroppen er helt feil. Se for eksempel på hvordan front rutene er trykkt helt flat å er altfor lave.

 

Men.. Dette var fine bilder.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder Andreas! :) Men er enig at særlig cockpiten kan idag fås i en helt annen klasse enn denne litt "antikvariske" fra Lago.

 

Min anbefaling koster noen kroner, men er et kjempemorsomt fly å fly og lydmessig/grafikkmessig (veldig snill mot fps) vel verdt hver krone syns jeg. Kanskje ikke noe stor overraskelse at det er den den nye DHC-6'n til Aerosoft:

 

http://www.flightsim.no/shop/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...