Andreas R.Pettersen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hadde en koselig lite tur med Lago sin DHC-6 Twin otter i Winair farger. elsker dette flyet, tror nokk dette blir et av di flyene jeg kommer til og få mange koselige timer bak:D Ønsker både positiv og negativ kritik:D alt taes med et smil. så ikke vær red for og gji negativ tilbakemeldig. da dette vil bli sett på som forbedringspotensiale:D Alle bilder er uredigerte. og beklager litt stor størrelse Står og venter på pax:D takeoff Rwy 09 TNCM. Soloppgang over St barths Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei.. Fine bilder med skarp anti aliasing og fint scenery. Men du vet, det finnes finere Twin Ottere som er freeware. Lago sin Otter er bare direkte stygg. Interiøret er bak mål, å utforminga på flykroppen er helt feil. Se for eksempel på hvordan front rutene er trykkt helt flat å er altfor lave. Men.. Dette var fine bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Flotte bilete! Litt enklare for oss andre å finne den flottare Twin Otteren om du seier kvar me kan laste den ned :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fine bilder Andreas! Men er enig at særlig cockpiten kan idag fås i en helt annen klasse enn denne litt "antikvariske" fra Lago. Min anbefaling koster noen kroner, men er et kjempemorsomt fly å fly og lydmessig/grafikkmessig (veldig snill mot fps) vel verdt hver krone syns jeg. Kanskje ikke noe stor overraskelse at det er den den nye DHC-6'n til Aerosoft: http://www.flightsim.no/shop/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei Torstein.. Skal se om jeg finner den. Er sikkert et par år siden jeg fløy den freeware versjonen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei Torstein. Jeg fant jeg fant.. Her er Eric Dantes sin Twin Otter.. Nå må jeg bare finne noen repainter til den med Widerøe fager. Enjoy! Eric Dantes Twin Otter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 18. november 2008 Premium Medlem Del Skrevet 18. november 2008 Virkelig fint dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 hei. joa lago sin modell ser litt på tryne ut den er jeg ening i. men d er heller hvordan flyet er i lufta jeg liker. og hvis noen vill ha Widerøe Sin twotter er den HER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.