Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ei stund siden Mustangen min fikk luft under vingene Så det ble noen runder på St Maartens. 1 stykk Pacard Merlin V-12 med 20-25 inches Manifold pressure,og Props set to 2700 RPM på final :grin: Liker du og fly VFR med Old wardbirds,er dette den ultimate opplevelse.Realisme og lyd er fabelaktig. Takk for titten! Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Fin fugl, fine bilder. Er det FS9? Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Aha. Fine bilder av en herlig maskin. Litt sprøtt gitt. Er ikke mere enn en time siden så satt jeg og lette etter Mustangen. Tar en titt inn på forumet og plutselig er det screenshots av en. Moro. Jeg er ikke sikker på om den jeg har funnet er til FSX. Noen som veit om den her funker? http://flyawaysimulation.com/article1412.html Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Fin fugl' date=' fine bilder. Er det FS9? [/quote'] Yepp det er FS9,og det er samme mustang som er i artikkelen over Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Skal si dette var noen nydelige bilder, Lars Du liker å fly rundt St.Maarten og skremme folk på stranda du å ser jeg :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.