Gå til innhold

FRAPS


Tommy Hansen

Anbefalte innlegg

Du får ikke komprimert mens du jobber med filene - og om du har behov for det, vil kvaliteten forringes for hver gang du komprimerer.

 

 

Kvaliteten av en AVI med FRAPS codec er så godt som lossless, fordi det vil kreve for mye maskinkraft å både drive spill/simulator OG komprimere til spisbare filer.

 

 

Windows Moviemaker fungerer til sitt formål - men ikke forvent vidundermuligheter utover helt enkle klipp-og-lim verktøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komprimert WMV fra moviemaker kan du selv bestemme hvor stor den skal bli, så tilpasser programmet bitrate og oppløsning etter dette.

 

 

For mer avanserte muligheter med klipp, farger og organisering av kildefiler kan du bruke omtrent alt annet - men dette koster fort noen tusinger. Premiere og Vegas vet jeg er store på video, både for amatører og mer avanserte - men hvordan disse fungerer i praksis har jeg ingen anelse om da jeg jobber med video på Mac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...