Gå til innhold

Problemer med CH Yoke USB


Gjest

Anbefalte innlegg

Flaps og Gear knappene virker bare en vei. Den som sitter til høyre kan jeg bare trykke nedover (slik at den gjør utslag på pc'n) og den som sitter til venstre virker bare oppover.

Jeg får trykket de begge veier, men de gir ikke noe utslag på kontrollpanel - Styrespaker, eller i FS.

Noen andre som har hatt dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det bare finnes "Gear" kommando i fs, vil du bare få denne, altså ingen opp eller ned - bare toggle (så vidt jeg kjenner til i hvertfall).

Flaps bør du få til på en av de vippebryterene. Har flaps up og flaps down på den ene, på den andre har jeg gear toggle og 'centre view', og det funker bra.

En kompis bestilte stikke sammen med meg, og fikk ikke utslag på ailerons, var konstant låst til venstre. Prøvde hos meg (hvor min stikke fungerte), og kunne konstatere at den rett og slett ikke fungerte [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Lurer litt på om det er så som så med kvaliteten fra CH fabrikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Rune Valestrand:

Flaps og Gear knappene virker bare en vei. Den som sitter til høyre kan jeg bare trykke nedover (slik at den gjør utslag på pc'n) og den som sitter til venstre virker bare oppover.

Jeg får trykket de begge veier, men de gir ikke noe utslag på kontrollpanel - Styrespaker, eller i FS.

Noen andre som har hatt dette problemet?

Nei, denne var ny, men det høres ut som en Hardware-feil, ev en DirectX- feil.. Du kan jo teste stikka di på en annen PC for og e om den fortsatt er iorden...

FOG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok ikke hjelpe mer med den, men her kommer en litt off topic 'tips' (som kan være gøy til tider.

Programmer funksjonstastene F9-F12, med shift og ctrl, sånn at de aktiverer en failure. Poenget her er å ikke huske hva du programmerer, så trykker du random på en tur og ett eller annet vil faile (riktignok på ekte M$ vis...) og du kan få det travelt/vanskelig med å identifisere feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...