Gå til innhold

Velkommen til Simulatordrift - Simulatorsenter


Rune Karlsen

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Jeg har fulgt Rune i noen år nå og har sett mang en kreativ kar i både privat og proffesjonell sammenheng, men Rune er en kar som virkelig henter fremm opplevelser og en høy grad av realisme i sine simmulatorer.

 

Nå har han flyttet inn i flotte omgivelser på Braastad Gård, og der kan man fly F-14 eller Bel-Uh1, samt bilsimulator og moddelfly simulator mens man venter.

 

Jeg var invitert til åpningen til Simulator drift og må si en ting, jeg tar av meg hatten for det Rune har fått til.

 

Her kan man fly F-14 med motion, og akslerasjon er simulert i seter etc, ja det må bare oppleves.

 

Jeg har hatt med meg Rolf Meum dit noen ganger og han er jo en kar som har fløyet både, F-5. F16, F4, Mig-15 og F14 for og nevne noe, hans konklusjon var klar, dette er meget bra og fungerer meget godt som en simulator, ta meg med tilbake så snart som mulig.

 

Så folkens, dette bør dere bare prøve, kan anbefalles på det sterkeste.

 

Og vurderer du og ta med deg en kamerat gjeng? er du over 18 er det bar og alle rettigheter...dere har hørt om Braastad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for omtalen Geir! Koselig det!

Simulatorsenteret er oppe og går og utviklingen går videre med å fylle senteret med flere simulatorer.

Har desverre ikke vært stor respons fra medlemmer her i forumet omkring dette ?

Egentlig ingen fra forumet har meldt sin interesse i det hele tatt?

Ville vært spennende og fått til noe der.

 

Kom gjerne med forslag! Ville vært så moro med besøk fra folk som har litt mer enn gjennomsnittelig flydilla! Prate flyprat og ha det moro!

 

Rune

 

www.Simulatordrift.no

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott film Rune!

 

Helt enig med Geir ove over her, da jeg også var så heldig og få være med på åpningen på Braastad Gård. Utrolig fint har det blitt! Og det er et mekka for så og si ALLE sim-intersserte her på forumet, så at det ikke har vært mer respons fra forumet syntes jeg er merkelig.

 

Og at en Jagerflypilot roser dette i media forteller vel nok om hvor Realistisk F-14 simmen er?

 

Nå er det endelig noen som har dratt i gang et sim tilbud kun 30min fra Gardermoen, så nå oppfordrer jeg alle til og ta seg en tur til Rune og fly!

 

Genialt opplegg!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen Rune!

 

Jeg har nå sittet en god stund og tittet på siden din, og er mildt sagt imponert, og ser absolutt ingen grunn til og ikke komme på besøk og prøve dette, og med tanke på beliggenhet så måtte vel dette vært ypperlig kanskje under FLG09?

Selvfølgelig bare et forslag, men jeg syns det hadde vært skikkelig morsomt!

 

Mvh Lars P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...