Gå til innhold

Flyshow?


Sana Riahi

Anbefalte innlegg

Å... det er lenge siden jeg har vært på flyshow .... den forrige gangen var for lenge siden.. på garedermoen... det var kult... Da var Tornado der (flyet assa, ikke vinden), og mange andre kuuult fly... jeg pleide å være på mange flyshow, for pappa er interessert i fly... det har ikke blitt så mye i det siste da... skal kanskje bli med han i en tur i et DC 3... men jeg tør ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det blir show på Rygge i år,ble jo avlyst i fjor på grunn av terror dritten,men du som bor i Oslo har jo muligheten til å dra på mange andre flyshow,f.eks Jarlsberg.

Men det beste ville jo ha vært på Rygge som har kapasitet til å ta imot noen utenlandske besøkende.

Personlig skal jeg til Danmark til sommeren på "Åbent hus" hvor det nå blir hen i år.

[ 03-01-2002: Endret av: Fredrik Edvardsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg så på feil terminliste, nemlig 2001, da jeg svarte på spørsmålet. 2002-listen viser følgende flyarrangementer:

10 mars Fly-In gudstjeneste, Åsnes Finnskog kirke, Vermundsjøen

26 mai Flydag, Kjeller

16 - 18 august Hamar flyplass 50 år, flystevne

24. - 25. august Tynset Fly-In, Tynset flyplass

30 august - 1. september Nordisk mesterskap i aerobatics, Starmoen, Elverum

21 september 90 år siden første flyging fra Kjeller

Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...