Jan Henrik Dahl Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei igjen da har jeg holdt på å lekt meg litt med FSdreamteams nydelige JFK scenery og i den anledningen tok jeg også noen få "ground-shots" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 utrolige flotte bilder. Kossen får du t det groundteamet der. Får bare bagasje,fuel og pushbacks eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Flotte bilder! For å få alt ekstra ved gate bruker han helt sikkert et program som kalles AES/Airport Enhancement Services. Er et fantastisk program, som sikkert vil gå under kategorien "must have" AES Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei jeg har FSX Jeg har Mega Airports: Frankfurt Og eg har AES. Jeg har sett over alt men får det ikke til å virke.. ka gjør jeg galt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har du aktivert den med credits? FSDT er blant favorittene mine. Ingen som slår de på amerikanske flyplasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvordan er det scenery på FPSen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det er antagelig FS9 og da er liksom ikke FPS noe tema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.