Bernt Michael Johansen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Lurte på om jeg skulle bruke emnetittel: "Nestenulykke ved Hokksund", fordi jeg omtrent skjente av veien med bilen da jeg fredag oppdaget siluetten av deHavilland Vampire T.55 i ren akrostil over Hokksund. I perfekt vær, skyfritt og vindstille suste den ærverdige gamle jetfuglen som et knivblad over den lille Eikerbyen. Regner med fru Aarkvisla stod parat på trammen da Kenneth (husbond og SAS-kaptein) førte flyet over eget hustak og andres i det strålende oktoberværet. Jeg har lest at hele hans familie stiller opp for hans lidenskap for flygning og bifaller samtidig budsjettet som kreves for å holde en årgangsjet fra 50-tallet i lufta, - som nok er mer en hva de fleste andre husholdninger kan skilte med. Dessverre fikk jeg ikke tatt bilder og vil jo på det sterkeste oppfordre Kenneth Aarkvisla til å gi oss dødelige en liten notis før neste besøk. -bernt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Var en Vampire innom Rygge i går også, regner med at det var den samme. Så den bare på avstand, men det er jo ikke akkurat plagsomt mange Vampires som putrer rundt her i landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vampiren var på Rygge Fredag ja den er stasjonert der står i en hangar på forsvarsiden.Fløy mange fine pass fredag Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Michael Johansen Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Anders, den var over Hokksund i tidsrommet 12.30 og 12.35 fredag 17. oktober.. var du hjemme da bør du fått den med deg. -bernt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.