Gunnar Seljeseth Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg får fra tid til annen forespørsler om å få gå til "SAS Teknisk" når jeg sitter som ATC på Gardemoen. Desverre medfører dette en god dose med forvirring, da folk tydeligvis har forskjellig oppfattning av hvor SAS teknisk befinner seg... Så kan vi nå få avklart spørsmålet en gang for alle; Hvor er SAS Teknisk lokalisert på Gardemoen? Siter
Lars Hassel Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Sas teknisk er da så vidt jeg vet på siden av 01R, altså man står lined up 01R så blir SAS teknisk på din venstre side! Til høyere får P3 og p2 midt i mellom ca, der er jeg nesten 100% sikker på at man skal finne SAS teknisk! Mvh Lars Petter Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Meget godt spørsmål! Når jeg foretok ferrigeflygningen fra Seattle med Norwegian sin nye 738 var det få, inklusive kapteinen som viste hvor Norwegian sin tekniske avdeling holder til. Kanskje noen kan lage ett lite kart over de forskjellige innstallasjonene på Gardermoen? Når jeg gjorde søk etter SAS Teknisk Gardermoen fikk jeg Henrik Ibsens vei på Gardermoen som referanse. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 http://www.ippc.no/norway_aip/current/AIP/AD/ENGM/EN_AD_2_ENGM_2-2_en.pdf Scandinavian Techincal Services: Den store sorte bygningen rett til venstre for rwy 01R ved Taxiway Sierra Norwegian Technical Services: Taxi fra A3 , sving høyre inn på November og første til venstre igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.