Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får fra tid til annen forespørsler om å få gå til "SAS Teknisk" når jeg sitter som ATC på Gardemoen. Desverre medfører dette en god dose med forvirring, da folk tydeligvis har forskjellig oppfattning av hvor SAS teknisk befinner seg...

Så kan vi nå få avklart spørsmålet en gang for alle;

Hvor er SAS Teknisk lokalisert på Gardemoen?

Skrevet

Hei!

Sas teknisk er da så vidt jeg vet på siden av 01R, altså man står lined up 01R så blir SAS teknisk på din venstre side! KartOsl_ny_profil_01.GIF

Til høyere får P3 og p2 midt i mellom ca, der er jeg nesten 100% sikker på at man skal finne SAS teknisk!

Mvh Lars Petter

Skrevet

Meget godt spørsmål!

Når jeg foretok ferrigeflygningen fra Seattle med Norwegian sin nye 738 var det få, inklusive kapteinen som viste hvor Norwegian sin tekniske avdeling holder til.

Kanskje noen kan lage ett lite kart over de forskjellige innstallasjonene på Gardermoen?

Når jeg gjorde søk etter SAS Teknisk Gardermoen fikk jeg Henrik Ibsens vei på Gardermoen som referanse.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...