Jan Henrik Dahl Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 på same plass som sist... Jada, jeg vet at jeg burde vert mere kreativ, men TNCM er rett og slett en fantastisk plass å ta screenshots på, så jeg klarte bare ikke å la være.. Her er bildene Har brukt litt "sharpen" på de, men ellers er de helt originale Siter
Stian Rolandsen Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Vakkert men slå av bloom, da dennne bare legger til urealistiske effekter... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Synes noen av bildene mangler litt dybde. Synes også bloom effekten så litt snodig ut, på noen av bildene passet det inn, men på de andre så det heller ut som bildene ble tatt av et mobilkamera som aldri har blitt rengjort. :grin: All in all, nice! Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Skrevet 18. oktober 2008 Takker for kommentarene Joda, det er mange forskjellige meninger om bloom effekten, men personlig syns jeg den er litt stilig, selv om det kanskje ikke ser så realistisk ut. Dette var bare et eksperiment med light bloom og jeg takker for de konstruktive tilbakemeldingene Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.