Gjest Niclas Andersson Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Hei Det är alltid lika spännande att flyga till och från Norska flygplatser med dess fantastiska natur och landskap. Här är en tur från Bergen till Stockholm: Här följer jag min tur med Google Map: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Veldig flotte bilde, la meg gjette, cloud 9 flesland? Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Flotte bilder! Hvilker versjon av ESSA har du? Orginalt nei? Even, er nok FS cloud ENBR ja, fantastisk scenery som jeg ikke kan skryte nok av. Siter
Gjest Niclas Andersson Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Tack tack Jag har redigerat dom lite i Photoshop..justerat kontrasten och lagt in lite softness Det är Bergen Flesland från Cloud9 och Arlanda sceneryt är det nya Mega Airport Stockholm från Aerosoft. Siter
Tommy Bernes Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Flotte bilder! Dette vil vi se mer av Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.