Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vatsim. Fordi jeg startet mine online opplevelser her - og fikk som neebie fantastisk god hjelp fra ATC her i Norge. Mvh Nils Eriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Skjelden kjedelig her inne med debatter Uskyldig post kan bli til en heit potet Ok ser ut som flest her inne har Vatsim erfaring og bruk, hvorvidt det er mer seriøst på den ene eller andre er uvesentlig men igjen burde være lov og utdype sine synspunkter om dette så lenge det er på en ryddig måte. Takk for svar og fortset med videre innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Straus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg flyr kun på IVAO. Fløy på VATSIM før, men der er det alt for lite kontrollere i Europa. ENeste ganger jeg kunne tenke meg å fly på VATSIM igjen, er når jeg skal fly i USA. IVAO er dårlig i USA. IVAO har ikke dårligere kontrollere enn VATSIM, men i Norge vil det være lavere kompetanse på ATC siden det er færre nordmenn med her. Færre med betyr færre eller dårligere kontrollere. Men nå som IVAO har fått egen norsk divisjon vil nok dette gradvis bli bedre. Vil også mene at IVAO er bedre dekket med ATC i Europa, det er vel hovedgrunnen til at jeg bruker IVAO. Jeg flyr jo helst over Europa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.