Johan Clausen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg gider ikke sidde og skrive det hele en gang til, så I får et link i dag: YBAS - NZAA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dæven døtte! Sykt flott bilde! Artig historie, jeg er ikke så veldig "up to date" når det gjelder 777, hvilken modell er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Om du synest 2 1/2 time over vann er kjedelig; prøv 12 timer... :sleep: Ivar; "modellnr." står til og med skrevet på flyets bakpart, i tillegg til i tråden der du hentet bildet: B777-200ER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Mulig spørsmålet var uklart, det var navnet på de som har laget modellen jeg er på leting etter, og da er det IKKE Boeing som er rett svar. :grin: Skjerpings! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 "Model: Overlands B777-200ER med et paint fra avsim" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kongebilder! Disse var en fryd å se på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. oktober 2008 Premium Medlem Del Skrevet 1. oktober 2008 Flott reportasje, sterke bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.