Hans Fredrik Sunde Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har nå gått ned til FS9, og starter med min første jordomflyving. Jeg flyr med en østerisk B772, og ruten tar meg fra Oslo til London denne gangen. Jeg skal fly videre til Island, før jeg tar turen ned til JFK, NEW, og MIA før det blir St. Marten. videre har jeg ikke bestemt. Her er den første turen (tkst over bilder): Står ved GA terminalen mens jeg gjennomgår PreFlight Litt problemer med FsScreeen, så de ble ikke noe bilder før Final på Heathrow. Til tider litt bratt AoA (er ny på B777) TouchDown Stopper etterhvert Her taxer jeg til parking: Endelig finner jeg parkeringsplassen min! Foreløbig står flyet på LHR. Gleder meg til Island! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Flott bildeserie!, eneste å trekke på er at det ikke var bilder fra cockpit. Hvilken modell er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Modellen er POSKY B772... Jeg har ikke lasta ned VC til den ennda så Skal gjøre det når før jeg dra til Island Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Flyr du med default panel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fine bilder, jo du tok meg i forkjøpet, skulle legge det ut nå i helgen jo (jorda rundt altså). Håper jeg får "kopiere", da jeg har planlagt det i tre uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Selfølgelig får du "kopiere" :grin: ... Ja jeg flyr default! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du sleit litt med landingen der ja... hehe Litt mørkebilder for denne skjermen, men god tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 nettopp fâtt installert VC'en til POSKY inn i FSX, den er nydelig! Har lagd en paint til 777'ern for de som tar turen verden rundt(ble frista men det fâr vente) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.