Håkan Schulz Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dear Pilots, For the first time in the history of Vaccsca, you are warmly welcomed to join our realtime event in the area around Stockholm on the 5th of october 15-20 UTC. No less than 3 airports will be fully staffed this evening. Fly either Arlanda (ESSA), Bromma (ESSB) or Skavsta (ESKN) this evening. For more information please visit www.vaccsca.org/event If you have questions don't hesitate to contact the Event Coordinator (accsca13@vaccsca.org) or the Assistant Event Coordinator (accsca17@vaccsca.org) or ask on our forum on www.vaccsca.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Icelandair`s 757 Har kommet,og dratt før eventet starter... :grin: But,i am looking forward to this one Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jelle Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 To all pilots who had booked a flight on our eventpage (www.vaccsca.org/event) Due to a problem when our webmaster edited some datas, you'll have to book a new flight. We sorry about that! Best regards Morten Jelle Assistant Event Coordinator (accsca17@vaccsca.org) vaccsca.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Altså! Dette er Femte gangen jeg booker flightene mine nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 3 gang jeg booker Departures også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 ok UTC er GMT som igjen er klokken 17:00 her i Norge? Ergo det starter kl 17 - 22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Da er slot'n på plass, klokken 19:11 drar SAS903 avgårde på vei mot John F. Kennedy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.