Gå til innhold

Opptak i FS


KJ

Anbefalte innlegg

Finnes det et annet program enn Fraps til å gjøre opptak i FSX f.eks. Ligger fint på 25 fps, men når jeg starter Fraps så suger den all kraft ut av min gamle P4, Extreme Edition vel å merke, men det er jo grenser. Prøvde å lage en film i Windows Moviemaker for første gang, men det blir jo ikke noe fint, blir for læggete. :) Finnes det noe bra opptaks muligheter som ikke drekker CPU? Tar gjerne imot noen tips her. Her har dere resultatet ihvertfall.

 

http://s184.photobucket.com/albums/x222/BerntBalchen/?action=view&current=twotter.flv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tiden da jeg drev med FS-video, brukte jeg Fraps. Om det var for CPU-intensitvt satte jeg ned oppløsningen, og da gikk FPS oppover slik at jeg fikk "normal" fps. Noen ganger fikk jeg bare 15-20fps, andre ganger fikk jeg godt over 25-30 - avhengig av grafikk-innstillinger, og ikke minst hvilket fly som ble brukt.

 

 

Har du videokamera med analog/digital inngang? Tenker i retning av composite eller HDMI. Dersom du har det kan du splitte signalet fra skjermkortet og kjøre det ene inn på kamera - da vil du få akkurat samme flyt på bildet som du ser på dataskjermen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...