KJ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Finnes det et annet program enn Fraps til å gjøre opptak i FSX f.eks. Ligger fint på 25 fps, men når jeg starter Fraps så suger den all kraft ut av min gamle P4, Extreme Edition vel å merke, men det er jo grenser. Prøvde å lage en film i Windows Moviemaker for første gang, men det blir jo ikke noe fint, blir for læggete. Finnes det noe bra opptaks muligheter som ikke drekker CPU? Tar gjerne imot noen tips her. Her har dere resultatet ihvertfall. http://s184.photobucket.com/albums/x222/BerntBalchen/?action=view¤t=twotter.flv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nice video da Men har du testet hypercam? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Den tiden da jeg drev med FS-video, brukte jeg Fraps. Om det var for CPU-intensitvt satte jeg ned oppløsningen, og da gikk FPS oppover slik at jeg fikk "normal" fps. Noen ganger fikk jeg bare 15-20fps, andre ganger fikk jeg godt over 25-30 - avhengig av grafikk-innstillinger, og ikke minst hvilket fly som ble brukt. Har du videokamera med analog/digital inngang? Tenker i retning av composite eller HDMI. Dersom du har det kan du splitte signalet fra skjermkortet og kjøre det ene inn på kamera - da vil du få akkurat samme flyt på bildet som du ser på dataskjermen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Takk for tips, skal teste ut dette. Kommer nok sterkere tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 28. september 2008 Akkh ja, Fraps er slitsomt, det får nesten hvilken som helst PC til å knekke sammen. Men det var interessant det som Ola skriver, det må testes ut, takk skal du ha. Filmsnutten var uansett veldig bra! Skyene var nydelig realistiske, og Twottern tok seg fint ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.