Øyvind Naas Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Heisann Det er sikkert et dumt spørsmål. men hvordan finne oslo sentrum? har fs2000 [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Naas Skrevet 15. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av Jørgen Bertheussen: dra syd-vestover, eller last ned en eventuell fornebu. har aldri spillt fs2000, men i fs2002 er det mange bygninger noen mil syd-vest for gardemoen. du kan jo også lete etter oslofjorden. i fs2002 drar jeg syd-sydvest og etter et par minutter, vips, jeg er i OSLO. oslofjorden var tydelig. Håper jeg var til hjelp! Tusen takk for svaret, men hvordan finne ut hva som er syd vest, nord vest, øst, vest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimmy Nielsen Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Hva' med kompas??? [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Naas Skrevet 15. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2001 Takk for bra svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Eller du kan kjøpe deg et veikart og navigere via dette, da får du absolutt alle stedene [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Naas Skrevet 15. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av Rune Valestrand: Eller du kan kjøpe deg et veikart og navigere via dette, da får du absolutt alle stedene [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Takk, det må jeg bare skaffe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Ikke dummt å gjøre slik som har blitt sagt her før,hvis du fortsatt har problemer,ta av fra Rygge HF,fly ut i fjorde (bare et par km) følg fjorden inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Hehe ikke dummt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Ville nå funnet fjorden og fulgt den inn jeg da! Er virkelig ikke mulig å bomme på sentrum da!! Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.