Gå til innhold

Endelig tar jeg til mote og går fra txt til voice


Geir-Anders Hansen

Anbefalte innlegg

Jeg har flydd en del nå på Vatsim men har vært litt nærvøs og bruke Voice grunnet og kunne klare å få med seg alt ATC sier på voice;)

 

Men i dag fra EDDF - ENGM begynne rjeg med txt og alt er flott tar av følger SID ut til 4000 venter på ATC skal gi meg handover men hva skjer ingen ting, yiiikes... jeg bare flyr min SID på fl4000 ingen hand over har jeg misset noe, jeg txter tower did you give me a handover sir? ingen ting opp til flere ganger med txt ingen ting intil jeg får alarm med fly kommer inn mot høyre, jeg sender txt til HB-CRS tror jeg han het han på 3196 jeg på 3890 yiiikes det var close.... ennå ingen kontakt med Tower med utrolig mye trafikk over EDDF, ta ta ta taaaaaaa jeg griper mic tro jeg sier noe som det her, "tower, ups332" "ups332 climb fl100, handover langely(tror jeg) 120xxxx fikk ikke helt med meg men etter en stund tror jeg at jeg skulle bli satt over til 127.500 Center som er Langelt el. Jeg tuner 127.500 "Center, ups332 with you" ingen ting. inkke txt eller voice........intil 10 min kommer det på txt noe jeg ikke husker for akkurat da "Out of memory" yiiihaaa :D saved by the gong ;)

 

Det var synd begynte faktisk nesten og komme inn i Voice der ;)

 

ja ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...