Paulo Fernandes Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Da har jeg endelig fått redigert alle bildene fra flyturen min på søndag. Fløy KJFK - EDDF. Flyturen startet bra men kunne ikke endt verre. Fikk CTD da jeg var på nedstigning. Tekst over noen bilder. Her slappe av vi av på cruise over atlanteren, FL370: Et annet fly er på vei til Europa, en speedbird Jeg zoomer inn veldig langt med linsen min for å spotte flyet, ble litt uklart, men stort ble det Og endelig kan vi se storbritannia på ND-skjermen: Begynner å bli sent også: Passerer Southampton VOR og er i London-luftrom: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Er ikke én eneste flytur jeg ikke flyr på vatsim Eneste gangen jeg flyr offline er når jeg trener på ting som f.eks visual approach. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Syke unge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Steike flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Flotte bilder! Hva slags radar(eller hva nå enn jeg skal si), har du tatt screenshot av? Altså der du og speedbirden er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei Paulo.. Funker anti aliasen din når du bruker squawk box? Det ser sånn ut på bildene dine ser du, så jeg bare lurte. Jeg får ikke min til å funke med SB3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Flotte bilder av ett herlig fly.Men som du nevner,får alltid jeg CTD også på decent eller final,etter en langtur... :crazy: AA min forsvinner helt på VATSIM,men her er det smooth og fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Flottis! Du er sykt god når det kommer til utsnitt og redigering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Flotte bilder! Hva slags radar(eller hva nå enn jeg skal si)' date=' har du tatt screenshot av? Altså der du og speedbirden er? [/quote'] Det er google earth Hei Paulo.. Funker anti aliasen din når du bruker squawk box? Det ser sånn ut på bildene dine ser du' date=' så jeg bare lurte. Jeg får ikke min til å funke med SB3 [/quote'] Ja, min AA funker som bare det. Bildene her er tatt med 8X AA. Har gått tilbake til 4X AA nå da, siden det tok en del FPS med 8. Jeg bruker squawkbox 3 nå imens jeg venter på at den helt ferdige squawkbox 4 skal bli released. Flottis! Du er sykt god når det kommer til utsnitt og redigering! Takk for det. Det er flott at det legges merke til, siden jeg bruker mye tid på dette Har faktisk begynt å gå litt lei av å redigere bilder også nå, så får begynne å ta færre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.