Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2008 [size:14pt]Mooney Mite [/size] var for meg en ukjent flygreie, helt til Tim Piglet leverte denne flotte modellen i UTHUSET . Mer i klassen for Microfly, men ganske heftige egenskaper, med opptrekkbart understell og greier. Perfekt for egotripper og VFR i nabolaget. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 ...og den så steike bra ut Ernst! :grin: Hvordan er flight dynamics?...... Heftig presentasjon forøvrig :cool: PS! kan også tipse om en BAE T-54C Goshawk som ligger i Avsim biblioteket (har bare så vidt fått testet den....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. september 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2008 Jotakk, flight dynamics er meget troverdig. Lurer på om Tim "låner" fra andre fly, eller om han konfigurerer dette selv. Synes ALLE fly han lager har gode flyegenskaper, og modellene hans strømmer på med imponerende mangfold . Goshawk`en har jeg lurt litt på, men så har jeg jo BAe Hawk T1, og den er noe av det beste jeg har i FSX....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.