Paul-André Tilrem Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Etter ordre fra kamerat president, fikk jeg i oppdrag å ta en liten rekognoseringstur over fjellene sør for hovedstaden i Georgia etter evt terrorister. Fant ingen i dag, så det bars tilbake til vodka og bursdagsfest for generalen. Oppstart. Grunnet en nyutdannet flygeleder ble jeg tvunget å taxe bort til runway. Han ble forbannet når jeg taxet i 70km/t. Så var vi i lufta. Landet bygger tydeligvis økonomien på jordbruk. Og mot fjellene bars det. Gikk ganske fort. Fuglen gjør jo 200 knop level flight. Akrobatiske ferdigheter må finpusses, så tok like greit en loop blant fjellpassene. Kamuflasjen fungerer fint. Ble kalt tilbake, og den dumme flygelederen ville jeg skulle ta full approach. Han ble ikke med på bursdagsfesten. Siste shutdownsjekk. Den gamle varulven Kamov Ka50 er en drøm å fly. Med rett throttle flyr det nesten seg selv, og det er ikke noe problem å tilbakelegge store avstander. Det klatrer utrolig fort. Loop, roll og andre akrobatiske tilbøyeligheter går ganske raskt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Fine bilder og story Paul-André. Men generelt syns jeg det er blitt skikkelig vanskelig å se på bildene nå etter fotodelen ble endret for noen dager siden. Med formatet jeg bruker (1280x800) forsvinner den saken man scroller horisontalt med på de aller fleste bildene nå helt bort og det er store hvite felt over/under bildene. Jeg må derfor først sitte å scrolle vertikalt opp og ned for hvert bilde før jeg scroller horisontalt. Litt tungvindt syns jeg. Ser forresten at det har endret seg til "normalt" (lik i gode gamle dager :-) og fint nå før jeg poster svaret. Kanskje er det bare en foreløpig og forbigående teknisk feil dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Kjører 1680x1050 i spillet. Bildene er cropet og oppløsning er satt til 800 bredde i PS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2008 Grusomt tøfft helikopter, flott reportasje. Bildene fortjener større format, du må gjerne poste 45-50 cm bredde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.