Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei! Jeg Helge Sakkestad og en fremmed kalt "SK" Johansen fløy en liten formasjon rundt Bergen i dag. Jeg er Caravelle, Helge er Bae 146-200 og SK husker jeg ikke. Nok prat, her er bildene: Setter pris på kommentarer PS: Bildene er helt uredigerte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det var morro det der ja!!!! Synd du ikke ser meg som BAe...Skall slenge opp mine bilder fra turen hær i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du må huske på å slette de gamle kystlinjene når du installerer Norway Scenic Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du må huske på å slette de gamle kystlinjene når du installerer Norway Scenic Eivind Tenkte det samme...Men det tar tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Lang tid kan vel diskuteres, bruker da ikke mer en 2 minutter. vis man titter litt rundt i nedlastings dele på siden, ja da finner man mye fine greier. Kan sterkt anbefale denne Ren magi Norway Re-installers! Uten denne, da er jeg enig i at det tar lang tid, med denne, nei! Hilsen Lars Petter Hassel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Landet på Florø fordig begge "hoppa-ut" . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ingen flere kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Håper det! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.