Even Moe Egenes Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Da har jeg lagd en ganske annerledes versjon som selv jeg liker mye bedre! Nå venter jeg på feedback fra dere som lager dette VAet. selv: Men da Paulo, tror jeg vi bruker dette, med mindre det kommer noen bedre fra noen andre last minute;) fint med p/s også Noen som har lyst til å lage repaint av det til FSX og fs9? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hva med å basere dere på dette på dette liveryet som selskapet dere tross alt baserer dere på bruker? http://www.freshairline.com/B737%20-a-mail.jpg Dette selskapet har ICAO FRR og heter Fresh Air. Derfor tar jeg det som at dere baserer dere på det selskapet, som forøvrig fikk AOCet sitt suspandert av Nigerianske Luftfartsmyndighter i 2005. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Visste ikke at det fantes noe som heta FreshAir, det var en kompis som sa det til meg at det var et bra navn. Faktsik så "bruker" jeg samme ICAO! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvis det ble suspandert kan de vel få lov til å stjele navnet? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Har de copyright? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kan jeg painte L410? Det er ett av favoritt-flyene mine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Be my guest;) vær så god, du kan painte akkurat det du vil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Tja, hva skal jeg si, LET410'n er ferdig med leasing, grunnet anskaffelse av leaset DC10-10, TU154 og MD88 (billige!!) og 737'n og RJ100'n hadde vi ikke råd til, så vi måtte selge dem, men i den nærmeste framtid skal vi æerstatte dagens fly med Airbus familie og Bomardier Dash. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.