Gå til innhold

Hvordan ta bilder...


Martin Skaatun

Anbefalte innlegg

La nettopp opp fsscreen.zip i filarkivet. Når Dag flytter den over på rett plass er det bare å downloade.

Her er .diz fila:

quote:

FSScreen

A small program which is very helpful in

making screenshots during flight. It runs

in the background, watches the Windows

clipboard and saves every arriving picture

to a BMP file immediately. You don't have

to pause your flight after every screenshot

to paste the picture into a graphical

software anymore. By Matthias Holzer.


Kjekt lite program for screenshotelskere [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.... mulig jeg har missforstått noe...? Sitter på et MS AD (Microsoft Active Directory) kurs og tenkte jeg skulle teste none "screens" under kursingen... fant liksom ikke ut... skal sjekke i katalogen det installerte seg i [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

- helge [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 05-12-2001: Endret av: Helge Kalseth ] har sjekket nå,

finner fortsatt ikke bildene (sitter på en Win 2000 Server maskin) og IKKE FS 2002 installert, gjelder dette programmet kun for "screens" hvis man kjører FS'n?

[ 05-12-2001: Endret av: Helge Kalseth ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke Win2000 Server, men filene legger seg i den mappen som programet blir kjørt fra. Mener det vil fungere uansett, da jeg ikke kan ta screenshot->clipboard på vanlig måte når jeg er i Windows (og ikke i FS2002).

Søk på hele harddisken din etter "*001.bmp" (uten quotes), så bør de komme fram [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...