Martin Skaatun Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 ...i FS2002? Får det ikke til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Her finner du svaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 La nettopp opp fsscreen.zip i filarkivet. Når Dag flytter den over på rett plass er det bare å downloade. Her er .diz fila: quote: FSScreen A small program which is very helpful in making screenshots during flight. It runs in the background, watches the Windows clipboard and saves every arriving picture to a BMP file immediately. You don't have to pause your flight after every screenshot to paste the picture into a graphical software anymore. By Matthias Holzer. Kjekt lite program for screenshotelskere [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Sætre Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Bra tiltak Karl! Har vært på jakt etter noe slikt lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Takker for det! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnt Kalseth Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Nå har "denne kjekke lille saken" stått her noen timer i bakgrunnen, og FPS'en har sunket til 3, lukker...... FPS =24 Ser ut som den ikke frigjør minne den saken der? Flere som har testet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Har ikke merket noe slikt selv, men så har jeg ikke verdens beste framerates i utgangspunktet [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Pleier ikke å starte den før jeg går igang å ta screenshots. Har ikke annledning til å simme resten av uka, så får ikke sjekket [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Kalseth Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Hei Finnes det noe "bruksanvisning" til programmet, får bare at det kjører i bakgrunnen og at det har tatt "bilder" men hvor/hvordan henter jeg frem bildene? - helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnt Kalseth Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Helge da! de ligger i mappen som programmet ligger i, eller der du starter det ifra...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Kalseth Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Hmmmm.... mulig jeg har missforstått noe...? Sitter på et MS AD (Microsoft Active Directory) kurs og tenkte jeg skulle teste none "screens" under kursingen... fant liksom ikke ut... skal sjekke i katalogen det installerte seg i [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] - helge [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [ 05-12-2001: Endret av: Helge Kalseth ] har sjekket nå, finner fortsatt ikke bildene (sitter på en Win 2000 Server maskin) og IKKE FS 2002 installert, gjelder dette programmet kun for "screens" hvis man kjører FS'n? [ 05-12-2001: Endret av: Helge Kalseth ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Kjenner ikke Win2000 Server, men filene legger seg i den mappen som programet blir kjørt fra. Mener det vil fungere uansett, da jeg ikke kan ta screenshot->clipboard på vanlig måte når jeg er i Windows (og ikke i FS2002). Søk på hele harddisken din etter "*001.bmp" (uten quotes), så bør de komme fram [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.