Paulo Fernandes Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg skal fly Tokyo - San Francisco men trenger vindchart til stillehavet, high altitudes. Fra FL350 til FL390. Noen som vet hvor jeg finner det? Eller hvis ingen vet det, hvor finner jeg vinden på cruise med ActiveSky? Dette er veldig viktig for å kunne beregne flytid. Hadde satt stort pris på et svar! Mvh Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 bare og kjøre en rapport i active sky så har du det du trenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Her finner du winds aloft: http://aviationweather.gov/products/nws/winds/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Takk for linken, men jeg finner bare vindkart over USA. Hvor velger jeg stillehavet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Hammer Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Gi meg din email-addresse, så skal jeg sende deg dagens wind-prognoser for stillehavet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Ingen som vet om et sted hvor jeg finner vindkart til stillehavet? Linken ovenfår fungerer visstnok bare til USA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Her finner du vindkart for i hvertfall FL 340 over også Stillehavet Paulo: http://www.smartcockpit.com/weather Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Tusen takk Halvdan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.