Rasmus Spanne Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Go morgen! Jeg så nettopp gjennom flyprogrammet på jobb nå og ser at sola får etter det jeg vet sitt første besøk av norwegians nye Boeing 737-800 nå på tirsdag men ankomst 1045 og planlagt avgang 1105. Vil også gå samtidig på onsdag og 1340 ankomst og 1400 avgang på fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Fae* og jeg som skal til Trondheim i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvet du hvor de skal videre til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nå vil vel da strengt tatt DY -800WL bli daglig på både Sola og Tromsø snart... Husker ikke når men Mathias sa det var snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmus Spanne Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Slik som det ser ut, vil det ikke akkurat bli dagelig med det første, bare en eller to ganger i uken foreløpig, så får vi se etter hvert som høsten nærmer seg vinter. NAX skal jo foresten sette opp direkte rute til gran canaria en gang i uka med Boeing 737-800 26 oktober hver søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.