Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Heisann! Er for tiden i Tr.Heim og bor på hotell. Noen som vet om en yoke som selges i nærheten av Britannia? Takk for hjelp! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Gå på Trondheim Torg. Der finner du Spaceworld i første etg. Sist jeg var innom så jeg at de hadde Saitek yoke. Siter
Kai Dreyer Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Kjøp fra Fs.no... Spaceworld har en tildens til å ta 1000kr, mer enn Dag gjør på fs.no Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Jeg var på torget nå nylig, fant en på spaceworld, får tenke litt på den.. ganske dyr :whistle: Hvor er datakjeden? EDIT aha, fjordgata... Hvor er den? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Når du går fra togstasjonen, og over brua mot sentrum, tar du til høyre, og følger langs gata bortover mot Ravnkloa - så snubler du over Datakjeden på veien dit. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Hmm. Ok, får prøve det da:) Noen som vet sånn ca hva det koster der? Takk for hjelp! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Syns det stod TOGET.. :whistle: Her er kart på Google Maps ! Edit - feil i urlen Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 ?? Skjønte hva du mente, men jeg lurte på hva det kostet for yoken der ^^ Var på clahs olson (eller hva det heter) og spurte der, han begynte å le når jeg sa yoke, men en annen tok det jo litt mer seriøst da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.