Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei! Forrige innlegg ble bare tull... :crazy: Så da prøver jeg på ny Noen som kunne tenke seg og bli med på en group-flight Sør-Norge rundt? Her er et forlsag til ruten vår: ENGM-ENCN-ENZV-ENBR-ENBL-ENDI-ENHA-ENGM Kom gjerne med forslag Kunne også tenkt meg ATC på disse flyplassene: - ENGM - ENCN - ENZV - ENBR - ENBL Håper noen vil være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jeg kan jo begynne SAS55 - B738 - Gate 24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Skulle gjærne blitt med, men trenger hjelp til VATSIM... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg blir gjerne med hvis det passer, så jeg lurer på når? Skulle gjærne blitt med' date=' men trenger hjelp til VATSIM...[/quote']http://www.atcbox.net/mybbforum/showthread.php?tid=1349 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Til neste uke så er jeg med.. hehe .. Ny PC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg blir gjerne med hvis det passer' date=' så jeg lurer på når? [/quote'] Bare kom med tidspunkt dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 NAX257(B738) eller AF257(767). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ser gjerne på saken om jeg får vite ca. tidspunkt og slikt, kan hende jeg kommer med en Widerøe-maskin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Mandag eller Tirsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ingen som vil være ATC for oss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tror det kan være greit å ha et håndfast tidspunkt Er med begge dager, HVIS jeg kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det passer ikke på Mandag eller Tirsdag så jeg sier Onsdag kl. 18.00 hvis jeg ikke skal noe annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.