Gå til innhold

Rygge airshow 2009

Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

Jepp, som flere sikkert har fått med seg er det klart for et nytt airshow på Rygge neste år i forbindelse med NAK sitt 100 års jubileum. Jeg var i det store og hele veldig fornøyd med fjorårets show (det er sikkert mange som husker at jeg var veldig skeptisk til hele arrangementet, men det er fantastisk deilig å ta feil når det gjelder slike ting), noen småproblemer var det selvfølgelig, sånn som at det var nærmest umulig å komme seg hjem igjen etter showet på lørdagen, men alt i alt syns jeg det var veldig bra, og håper selvfølgelig at neste års show vil bli enda bedre.

Jeg vet ikke om det er planlagt at dette skal bli like stort, men i følge en kamerat av meg som har sett busjettet for showet så er det satt av ca en million kroner til ett display team, så det er jo lov å håpe på noe spennende. Hva håper folk her på forumet å få se neste år? Det er vel neppe noen overraskelse at jeg gjerne hadde sett et MiG-29 display, men jeg nevner det likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...