Tore Urvik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Sånn, da logget jeg de siste 6 timene på døgnet zulu-tid... Nå kan vi ikke gjøre mer - nå er det bare å vente på dommen! :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bra innsats! Takk for at du ventet med å logge av til jeg kom meg over dammen! Har ikke skjedd før at jeg har ATC både på KJFK og ENGM når jeg har fløyet den ruta tidligere. Nå skal det soves Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Ja, godt jobbet, folkens. Da ser jeg frem til å se resultatet! EDIT: Har sjekket VATSIM-statistikken, og vi har passert 128 timer. Men da den mangler de siste timene til Tore Urvik, så er det nok trygt å si at vi har passert 134 timer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 ...og da tror jeg det blir seier på dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Men det er hatten av for Gunnar! Her er min uoffisielle oppstilling (hh:mm) 84:34 - Gunnar Seljeseth 12:51 - Anders Henriksen 12:21 - Tore Urvik - * 10:24 - Kai Dreyer 07:28 - Lars Petter Hassel 04:58 - Werner Rafteseth 01:08 - Rolf Arne Beck 00:22 - Mathias Moberg 00:01 - Michael Meth - ** SUM: 134:09 - *** * = venter fortsatt på stats for siste oppkoblingen, men den er i overkant av 6 timer, og det er lagt inn her ** = Usikker på det minuttet og 17 sekundene skal telle med, da det er logget inn som ENGM_APPR *** = det er også logget et kvarter som ENGM_W_APP, samt ett kvarter sm ENGM_D_APP, men jeg har ikke sjekket om dette er samtidig som ENGM_APP, samt det er usikkerhet om det teller med i summeringen. Derfor er disse kvarterene ikke med i oversikten over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Neeeei! Det gikk ikke!! Quito slo oss med en hårsbredd... VATSIM IronMic Vi fikk da totalt credit for 134 timer og 23 minutt, mens våre venner i Equador hadde hele 139 timer og 41 minutt... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 ..... :confused: Det var da..... ca. 5 timer denne gangen også! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.