Andrew Thomsen Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 FSX Airports Norway er oppdatert og kan lastes ned. Legger til ENKB, ENML og inneholder utallige forbedringer av de andre flyplassene, mest AI teknisk. En kommende oppgradering har massive forbedringer på ENGM og ENCN, med gmax tårn på Kjevik og AI biler som kjører langs (og under) ENGM terminalen...as for real. Dessuten lastet jeg nettopp opp Norske Broer versjon 1.1. Legger til trekantsambandet, Varoddbru2 og Saltstraumbrua. Pluss finjusteringer til UTE-X og NQM som vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. august 2008 Håhååååh!!!! Andrew, du er en trollmann . Både for alt du gjør med de norske flyplassene og den siste versjonen av Norske Broer!! Saltstraumbrua har vært et stort savn i Bodø-området i FSX, men nå falt også DEN brikken på plass. Tusen takk for dine verdifulle bidrag til det norske FS-miljøet!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Ja den brua har vært savnet lenge, og i går smelte jeg den endelig i hop. Takker for hjelpen, den kom til stor nytte. Vil du ha Saltstraumbrua NÅ så send en PM :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Takk! Og, sjeldent man ser ENKB! Nice! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Kvernberget er en flott flyplass i et fint område. Var en hard landing med en Braathens 737-700 (real life) for noen år siden som vekket min interesse for ENKB. Maskinen landet så hardt (blæmm!) at jeg trodde understellet skulle kommme opp gjennom dørken der jeg satt :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.