Gå til innhold

Sightseeing rundt St.Maarten


Anbefalte innlegg

Hallo!

Er en stund siden jeg har postet bilder her nå, mye grunnet dårlig grafikk. Men bestemte meg for å legge ut noen bilder fra sightseeingrunden rundt St.Maarten i går kveld. Hadde med meg et par turister som ville se øygruppen fra `oven´ :whistle:

 

(ADVARSEL: Dårlig grafikk følger! :D )

 

Passasjerene er kommet om bord og harfått servert kald cola før avgang.

``Tower, LN-SDN request taxi for takeoff´´

``LN-SDN, taxi to and hold short of runway 27´´

fsscr142.jpg

 

Vi er kommet opp i 1500 fot, og legger oss på en kurs mellom et par små daler og viser frem en liten bydel.

fsscr146.jpg

 

Etter 45 min i lufta går vi ned på endestasjonen(husker ikke navnet). En liten flyplass på andre siden av øya.

Turistene er fornøyde, og setter seg på bussen tilbake til hotellet sitt med to minnekort à 4 GB fulle :D

Jeg er 100 dollar rikere :grin:

fsscr159.jpg

----

fsscr162.jpg

 

Siden flyet mitt er helt nytt måtte jeg bare ta noen detaljebilder av Cessnaen. :)

fsscr165.jpg

----

fsscr164.jpg

 

Håper dere likte bildene! Ikke skyt meg for dårlig grafikk! :D

Og; FSX er HERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager..!! Hvorfor i alle må du legge ut en bildeserie slik som denne? Du skriver at det var en sightseeing tur? Det er vel scenery å grafikk som er det viktigste å få vist frem til de som skal se bildene dine fra en sightseeing tur? Klart du kommer til å bli kritisert etter å ha lagt ut bilder som dette.. Eller hva var det du egentlig forventet deg av respons etter dette? Bedre lykke neste gang? Så flink du er å fly? Kule bilder?

 

Viss du allerede før du legger ut bildene dine ser at de ikke holder mål, ja da holder de ikke mål. Og jeg siterer deg: "Ikke skyt meg for dårlig grafikk!"

Jeg trur ikke noen er intressert i å se på noe så håpløst som dette..

 

 

Dette var virkelig verdt titten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. for oss som ser på andre ting enn grafikk, så var dette interessante bilete. Artige vinklar du har. Likte spesielt godt biletet du hadde av spinneren på flyet. Det var ein stilig vri. Du har også klart å fange fine lysforhold....

 

Til dei som klagar på grafikk...skal ikkje dei som ikkje har topp datamaskinar få lov til å leggje ut bilete utan å verta slakta? Kan jo faktisk hende at dei vil vise oss andre bilete ifrå turane sine også. Grafikk er ikkje alt. Komposisjon og lyssetting er 95% av biletet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Hvis du ikke vil se bildene så har ikke jeg noe som helst problem med det!

Kjekt å høre at jeg traff med lyssetting og vinkler, Torstein. Det var jo det som var hovedmålet siden grafikken er helt god. :)

Jeg flyr FS for å ha det artig og trene på å fly. Ikke for å ha en 20000 maskin som jeg skal legge ut bilder fra!

Har du flere problemer så ta det på PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt tydelig at Sindre har "en plan" bak hvert screenshot, det er ikke bare tilfeldige bilder uten mål og mening. Selvsagt skal alle få bidra med det de har å komme med, uavhengig av hva slags PC/grafikk man har. Vi deler interessene våre, det er det som gjør dette forumet så fargerikt. Det er ikke alle screenshots som er til for å imponere grafikkmessig. Jeg syns også det var fine bilder.

Helt uforståelig at man kan blåse seg opp for dette. Utakknemmelighet tror jeg er et passende ord i denne stund.

Takk for sightseeingen Sindre:)

 

Som du skriver selv, grafikkmessig er jo dette helt standard, med lave innstillinger.. Hva slags PC bruker du, og hvor bra FPS har du med disse innstillingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...