Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. juli 2008 Premium Medlem Del Skrevet 22. juli 2008 [color:#FF0000] Rick Piper[/color] er ingen hvemsomhelst innen FS-miljøet, og han har bidratt med noen av de fineste freeware-modellene som har vært laget. Nå har han kommet med sitt første komersielle fly, og resultatet er som ventet førsteklasses. Som vanlig har han valgt seg en britisk klassiker, og denne gangen British Aerospace Hawk T1 i fargene til Red Arrows. Har ikke rukket å fly så mange turene, men førsteinntrykket er til å få gåsehud av! Dette flyet oser av kvalitet, "feelingen" er bunnsolid, lydkvaliteten er noe av det beste jeg har hørt på denne typen fly, og utseendet er nesten fotografisk både innvendig og utvendig. Og som om ikke dette er nok, du kan fly den fra både fram og baksetet!! ......noe av det artigste jeg har fløyet på lenge. Anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hoho, nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 WOW! Freeware sa du? LINK!?! Denne skal inn i hangaren! Fine bilder også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nå har han kommet med sitt første komersielle fly, og resultatet er som ventet førsteklasses. Ikke free tipper jeg da. Flotte bilder av et nydelig fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 til fs9 også? få link da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. juli 2008 Sorry, jeg trodde denne nyheten var godt kjent :blush: . Her er hjemmesiden til : SKY-SIM . Handlemetoden krever noe tålmodighet, men det er av hensyn til stadig større problemer med piratkopiering. Er du i tvil, bare kontakt deres forum, og du får grundig hjelp! til fs9 også? få link da... .......dette flyet er laget spesielt for FSX, så det funker IKKE i FS9 ( helt annen teknologi vettu). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.