Gå til innhold

Red Arrows Hawk T1


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

[color:#FF0000] Rick Piper[/color] er ingen hvemsomhelst innen FS-miljøet, og han har bidratt med noen av de fineste freeware-modellene som har vært laget. Nå har han kommet med sitt første komersielle fly, og resultatet er som ventet førsteklasses. Som vanlig har han valgt seg en britisk klassiker, og denne gangen British Aerospace Hawk T1 i fargene til Red Arrows. Har ikke rukket å fly så mange turene, men førsteinntrykket er til å få gåsehud av! Dette flyet oser av kvalitet, "feelingen" er bunnsolid, lydkvaliteten er noe av det beste jeg har hørt på denne typen fly, og utseendet er nesten fotografisk både innvendig og utvendig. Og som om ikke dette er nok, du kan fly den fra både fram og baksetet!!

ha1-1.jpg

ha2-1.jpg

ha3-1.jpg

ha4-1.jpg

ha5-1.jpg

ha6-1.jpg

ha7-1.jpg

ha7b.jpg

ha8-1.jpg

ha9-1.jpg

 

......noe av det artigste jeg har fløyet på lenge. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Sorry, jeg trodde denne nyheten var godt kjent :blush: . Her er hjemmesiden til : SKY-SIM . Handlemetoden krever noe tålmodighet, men det er av hensyn til stadig større problemer med piratkopiering. Er du i tvil, bare kontakt deres forum, og du får grundig hjelp!

 

til fs9 også? få link da...

.......dette flyet er laget spesielt for FSX, så det funker IKKE i FS9 ( helt annen teknologi vettu).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...