Freddy Wilhelmsen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har noe småtteri liggende som jeg selger unna. Hauppauge WinTV-HVR4000-HD kr 750,- TerraTec Cinergy S2 PCI HD, DVB-S/S2 (HD) kr 500,- Linksys Wireless-G VPN Router m/ RangeBooster kr 500,- Alle produktene er så og si ubrukte, og kommer i original forpakning med alle manualer, kabler etc.. PM meg om du er interessert!. Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 *pm sendt om Happauge kortet* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg kan legge til en brukererfaring om Linksys. Stabile pålitelige WLAN-routere! ALDRI blitt skuffet av en Linksys-WLANrouter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg kan legge til en brukererfaring om Linksys. Stabile pålitelige WLAN-routere! ALDRI blitt skuffet av en Linksys-WLANrouter! x2... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg kan legge til en brukererfaring om Linksys. Stabile pålitelige WLAN-routere! ALDRI blitt skuffet av en Linksys-WLANrouter! x3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg kan legge til en brukererfaring om Linksys. Stabile pålitelige WLAN-routere! ALDRI blitt skuffet av en Linksys-WLANrouter! Mer enn jeg kan si om D'link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg kan legge til en brukererfaring om Linksys. Stabile pålitelige WLAN-routere! ALDRI blitt skuffet av en Linksys-WLANrouter! Mer enn jeg kan si om D'link D(ead)link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Definitivt. Detter ut hele tiden, lever sitt eget liv med tanke på sperring av porter (jeg får de ikke opp i det hele tatt) o.l. Men, skal ikke hijacke tråden her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Definitivt. Detter ut hele tiden' date=' lever sitt eget liv med tanke på sperring av porter (jeg får de ikke opp i det hele tatt) o.l. Men, skal ikke hijacke tråden her [/quote'] Understreker, for våre nye lesere, at han snakker om D-link og ikke Linksys som trådstarter forsøker å selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.