Frode Foss Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Er det noen som kommer inn på flightsim.com for tden ? Får bare "All nodes are currently busy. Please try again later", samme når jeg prøver. Siter
Stian Rolandsen Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Jepp. Jeg var inne der i dag rundt 12-tiden,men jeg måtte prøve noen ganger før jeg kom inn. Siter
Flemming Skogen Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Flightsim.com har den siste tiden vært noe defunksjonell på grunn av at firmaet som driver serveren deres har flyttet. Siden blir derfor ikke oppdatert så ofte som før og de har heller ikke så mange noder som før. Så inntil de får stabilisert seg igjen får vi smøre oss med tolmodighet tror jeg. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Åke Lindberg Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Flightsim.com har faktiskt en förklaring på sin sida vad problemen beror på. Det går att läsa! Åke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.