Olaf Ghanizadeh Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Eller i bæsjesimmen, som et tidligere medlem likte å kalle det. Tilbake til tema. X-Plane har lenge hatt en mulighet for å slingloade ting under helikoptre, denne funksjonen er litt så-som-så, men den har blitt bedre i 9.0. Nå har jeg aldri fløyet et helikopter med last under, så jeg vet ikke hvordan det skal være, men man merker tydelig forskjell i flyegenskapene med slingload på. Ikke bare en liten del som popper opp for Eyecandyens skyld, med andre ord. Jeg anbefaler virkelig X-Plane om man vil ha det realistisk, spesielt når det kommer til helikopter. FS er helt tragisk dårlig til å simulere helikopter. Velvel, nok propaganda, her er bildene. På vei til drop-området Tilbake etter velendt tur, crewet er på vei ut. Complete shutdown Er ikke så ofte jeg poster screenshots lengre, håper det kan sees på for det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Cool! Er det på Mac'en din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Bildene sa meg overhodet ingenting, dessverre. Men interessant å høre at ekstern load på helikopter i X-plane påvirker heliet. Har lenge vært fristet til å kjøpe XP, men ble egentlig avskrekket av demoen for et par år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Det er på iMacen min ja. Erlend: Bildene var vel egentlig bare screenshots fra en tur jeg hadde, men prøvde å forklare at det faktisk var simulert at det hang noe under der i XP. XP har forandret seg mye de siste årene. XP9 er grafikkmessig på nivå med Fs9, hvis ikke bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.