Gå til innhold

Nå har Svenskern fådt hybris!!!!!


Jack J Jackson

Anbefalte innlegg

Hei alle

 

Nå har jag trent og trent og trent i over 6 måneder og føler at jeg må ta en utfordring. Når det gjelder dette med å fly så trur jeg jeg greier det sån passe. Har tatt alle Lessons i FSX + noen missions og har erobret mange fine ting i Pilot Records. Har over 150 timer i FSX, over 50 landinger mm mm. I dag tok jeg turen fra ESSA til LEAL, OG tru det eller ikke, jeg klarte det!!!! Fikk faktisk til en hyggelig ILS-landing. Save:ade i høyde med Barcelona og har etter dette fådt till 10 ILS-landinger utan å krasje, ikke dårlig av en nybegynnere som dessutenom er SVENSKER!!! Syns jeg da.

 

Så lurte jeg på hvis jeg skulle ta sjansen på å fly "live". Etter å ha lest innlegg på denne tråden så føler jeg att "våre" (ja jeg føler meg LITT norsk) trafikledere er SUVERENE med oss nybegynnere.

 

Da har jeg følgende spørsmål. Syns dere at jeg burte prøve? Hvis ja, hva anbefaler dere for flyrute? Jeg MÅ selvfølgelig trene på ruten FØR jeg kobler meg opp. Jeg har brukt Bombardier LearJet 60XR og føler meg passe sikker på denne typen, MEN hvis dere syns jeg skall fly fra Getiryggen til Gardermoen med Cessna 172 så si i fra!!!

 

Jeg er åpen for all informasjon og hjelp og også hintet om å "bruk tiden på fjernsyn i steden og se på Borettslaget" så tar jeg!!!

 

Håper på tilbakemelding.

 

 

Jack J Jackson

Svenskern og LITT Norsk i Spania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...