Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tok en Vatsim tur ENGM-EDDH.PSS Boeing 757-200F UPS. Der var det skikkelig ruskevær og trafikk. Gikk på hold ved BOGMU,og som dere ser på WRX radarn,thunderstorm over flyplassen,som ble stengt en stund. Måtte en Go around til pga trafikk på rullebanen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kult! Må ha vært en gøy opplevelse! Var det ATC der og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Da han ikke har satt 122,8 som frekvens, så har han nok ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Kult! Må ha vært en gøy opplevelse! Var det ATC der og? Jepp. Hadde oslo approach,oslo kontroll i Norge. Bremen radar,Hamburg arrival og tower i tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Da han ikke har satt 122' date='8 som frekvens, så har han nok ATC [/quote'] Skal alltid være så smartest du Kai :tired: Men jeg kunne tatt meg bryet å sjekke squawkbox før jeg spurte, det er sant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Stilig bilde! Hadde selv en del risting inn til Bremen i dag, landa der ca 10 min etter Lars Petter landet, prata med han på private chat da lå han i holding over Hamburg! Rista godt inn til Bremen, pluss at lynet slo ned i vingen min, så fikk litt trøbbel på slutten! :crazy: :crazy: Men kom meg ned! Landa i Dusseldorf i går i ennda verre vær en i Bremen, kom meg ned da og, men ble litt skjevt! :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Da han ikke har satt 122' date='8 som frekvens, så har han nok ATC [/Quote']Hvordan i alle dager ser du det? :confused: Eneste frekvens jeg kan se er ILS-frekvensen (se FMC) som er tuned i nav/vor-panelet rett ved siden av glarewings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Maggi, ser du i toppen av bildet? det er den en boks, som man bruker til og logge seg på vatsim, med. Jeg tror du har kjenskap til denne. Det står det en frekvens + (voice+text) høhø Skjønner Magnus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.